НА КОГА ЛИЧЕ НАША ДЕЦА?


 
Не знам како Вама у вашој околини  изгледа генерација рођена после 2000, али мени изгледају као гомила дебила које сем тик тока, игрица, интернета ништа друго не интересује и ако их мало интересује немају појма о ближој историји а камоли о 45-ој.

Да питаш ђецу које био чича Дража? немају појма.

Наш'о се ја пре неко вече на некој пиви са неком млађаријом, покренем ја тему предстојећих избора ђеца која су пунолетна 20+ година рођена послен две иљадите гледају ме бледо ко телад. Немају благе везе. Питам их за кога ће да гласају кажу то их не интересује, од политичара знају за Вучића и Мирољуба Петровића можда још неког онако да се сете...Гледам и не верујем..


'Леб те ј** ја сам јурио са 17 љета антену по соби и оним турским појачивачем да ухватим студио Б, да гледам студентске протесте 96/97 знао поименице све лидере опозиције, касније ватао и витлао се како сам знао и умео да хватам радио индекс, радио б92, анем и које све не канале. У октобру 2000 сам "изгинуо" у локалу у кампањи отпора да се сруши  Милошевић једва имао 20 година радио кампању врата до врата,летке, ишли на концерте....

Ова данашња млађарија да им друштвене мреже за заглупљивање, игрице неки вар крафт, кантер страјк, ге те а неке глупости за заглупљивање људи..

Ако се овако настави имаћемо великииии проблем са политичком одговорношћу и свешћу.
Ја не видим да је ико спреман од млађарије рођене после 2000 године спреман да преузме политичку одговорност и да се жртвује за отаџбину.

Отуда следствено имамо кандидате чији просек година 55+ година живота нити једног младог лидера Србија није изнедрила. Ђеца која су рођена 2000 данас имају 22 године живота. Омладина странака која треба да буде ветар у леђа националној свести и променама данас блеји на јутјубу, тик току, инстаграму или целу ноћ играју игрице...

Мене то забрињава...

Цитат:Mekenzi Пише:  Не знам како Вама у вашој околини  изгледа генерација рођена после 2000,
1. Каква смо ми били омладина под Титом? Па ми смо били парадигма дебилизма. Манекени лоботомије. Пиуњери, јбт.

2. Ко је довео до тога да садашња деца буду таква каква су? Прадедови се отимали за свињске полутке, дедама зинуле гузице за каматом па стојали по снегу и леду целу ноћ да дају своје паре у Дафимент и Језду, очеви лете из странке у странку ради конфора.

Да ли су та деца постала чувени као "сендвичари"? Од шестог разреда гледају очеве каку једу те сендвиче. Они нису гледали деду солунца, него деду погузлију, оца погузлију, комшије погузлије. Каквом је патриотизму њих баба научила?

Јесу ли та деца, рођена после 2000-те укинула војску и увели педере?

Шта онда да очекујеш боље од нове генерације?

Последњи српски отпор
 
И да подсетим: Последњи отпор пружили су деца. Десет хиљада тинејџера цео дан /нап: 10.10.2010./се тукло са милицијом. Одговор државе био је језив.

Где смо сви ми, сви њихови, све патриоте, тада били, тада, те историјске секунде када смо им заиста били неопходни? Да дамо пример. Да нас са поносом помињу.

Енде!

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА