ОДВРАТНИ ПРВИ АПРИЛ ИЛИ О ЈЕДНОМ ХАПШЕЊУ

Извор

ГОСТ АУТОР: МИЛАНА ДОРИЋ, АДВОКАТ

Преузето са ФБ странице:  Milina Dorić

На данашњи дан, 2021. године, раном зором, СБПОК упао је у стан код Др Јоване Стојковић и Др Владимира Стојковић а у исто време друга екипа упала је у стан и код Тамаре Брадић и њене породице. Истог дана приведене су жене на бруталан и насилан начин у СБПОК а касније им је одређено и задржавање од 48 сати и наравно саслушање код Јавног тужиоца.

Сећам се као сада, тог буђења, погледа у телефон и пропуштених позива од Јоване, ту ноћ сам искључила тон, те нисам чула да ме Јована зове, мој тата ми је избезумљено рекао како су припадници полиције били код докторке Јоване Стојковић у стану, јер је рано ујутру то испратио на телевизији

Била сам љута на себе што нисам била тог јутра будна од 5 и што сам релативно касно стигла у Београд.

Др Јовану сам видела у СБПОК-у, била је никад спремнија и одлучнија да истраје у свему овоме.

Полицајка је иза нас у тој проклетој просторији јела (давила се) у масном буреку, и све мљацкајући није дозволила да се Др Јована чује са својом рођеном мајком, али ја сам госпођу Сању назвала телефоном појачала тон и ставила телефон крај мог, а и близу др Јованиног увета, да је чује.

Иза нас је кроз мастан бурек, полицајка гунђала да Др Јована не сме ни глас своје мајке да чује!

Госпођа Сања је била и више него прибрана, хладне главе и негде свесна да ће њена Јована то све добро издржати.

У међувремену сазнајем да је и Др Владимир Стојковић приведен, то је даље значило да су њихова децу код куће, сада без оба родитеља и да је питање да ли ће их и када видети…

Такође сазнајем и то да је и Тамара Брадић приведена, све су перфидно радили да нико никог не види у тој акцији, држали су нас по собама и склањали једне од других да не виде приведене жене ове друге, исто тако приведене.

Неке квази храбре тужитељке и квази храбре полицајке радиле су “само свој посао” знајући шта раде, свесне зла које наносе.

Ту се већ шушкало како ће им одредити притвор на 30 дана, а Јована је то чула и само је испалила реченицу:

“ЗНАШ ШТА, НЕКА ИДЕМ ЈА У ТАЈ ПРИТВОР ОД 30 ДАНА, ОВО ЈЕ ИЗГЛЕДА ЈЕДИНИ НАЧИН ДА ДОКАЖЕМ СВЕ О ЧЕМУ ПРИЧАМ СВИХ ОВИХ ГОДИНА ПОСЕБНО О ДЕЦИ И О СВЕМУ ОВОМЕ”

Ту реченици никада нећу заборавити, она се бавила и бринула о туђој деци и онда када су њена рођена деца била без ње али и без Др Владимира, јер је и он био приведен.

Та реченица описује Др Јовану у потпуности.

Један полицајац ми је лично рекао да ће што спорије куцати Решење о задржавању, како бисмо имали што краћи рок за ту жалбу.

Касније сви знамо шта се десило, народ је изашао, и својим присуством је одбранио, не адвокат, не Закон, него народ и сам Господ Бог!

Истина је једна.

И лако је доказива!

“Храбре” тужитељке никада нису доставили ни доказе ни аргументе за кривичну пријаву, која је писана у СБПОК-у.

Лично сам их обасипала свакодневно поднесцима и захтевима те предлагала да се саслушавају готово сви их АЛИМС -а а посебно они који су утврђивали неисправности у превентивним медицинским мерама.

Било им је јасно да би они народу на тај начин, кроз тај прогон, отворили пут да се истина разазна и разчивија, у том кривичном поступку МИ БИСМО ДОКАЗАЛИ ШТА СУ ПРЕВЕНТИВНЕ ЗДРАВСТВЕНЕ МЕРЕ, МИ БИСМО ИСПИТИВАЛИ ЛОНЧАРА И ОСТАЛУ ЕКИПУ, МИ БИСМО ВОДИЛИ КРИВИЧНЕ ПОСТУПКЕ ПРОТИВ ОДГОВОРНИХ ШТО СУ ЛАГАЛИ НАРОД И ЧИНИЛИ КРИВИЧНА ДЕЛА. Видевши то, схватили су да су на клизавом терену и да ће сами себи задати аутоголчину, те су заћутали, јер тај луксуз откривање чињеница, не би смели да себи дозволе!

Преиграли су се и прерачунали, али једно су успели, да истраумирају недужну дечицу.

Нису успели да уплаше истински храбре жене, које су и даље истог става.
Успели су себе да ставе на списак оних који ће кад-тад одговарати пред Законом.

Знамо начин, имамо спискове.

Адвокат Милина Дорић
заменик председника Покрета Живим за Србију

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА