НЕМЕРЕ БРЕЗ КАБЛА

НЕМЕРЕ БРЕЗ КАБЛА


Ја сам поносни корисник MTS "box 4" пакета. То вам је комуникацијска услуга XXI века. У пакету свега, од телефона до Интернета speed: 54,0 Mbps. Муњевит. Цена пакета врло повољна, мања од 1/3 моје пензије. У пакету ми је пружено и право на два кабловска телевизора. Ми смо из скромности користили само један, али сада, пошто ми је и жена у пензији, појавила се потреба и за телевизором у кухињи, која је и иначе њено срећно место на планети. У то име, избахатимо се ми и купимо још један телевизор, последња реч технике, за 12.990 дин.

Сад само да јавимо у експозитуру MTS у Новом Саду, да дођу мајстори и споје сокоћало. Ја, као кућни домаћин, назовем адекватан број са много нула које брзо обрћу бројчаник, саслушам плехану кутију да ме упути који број да притиснем, и уз мало чекања уз музику расположења, јави се љубазни оператер.

- Добар дан, овде Стефан. - јавља се оператер очито добро трениран за комуникацију са нервозним пензионерима који су заостали у развоју.

- Добар дан. - Најљубазније што умем одговорим ја Стефану и објасним шта хоћу спетљано преврћући странице уговора.

- О да, као да не... - вели Стефан - Сад ћемо да направимо захтев.

Уписује податке а ја опет заборавио број свог кућног телефона. ЈБГ. Ту прискочи жена, те решимо проблем.

ОК.ОК.

Сад ја још питам: Молим Вас, да ли се то додатно плаћа? Опет Стефан из MTS љубазно вели да сачекам. Опет музика расположења. Јавља се љубезни Стефан:

- Извините што сте чекали. Нема техничких услова да се услуга оствари. Жао ми је. Каже Стефан, а по гласу мени се чини да се претвара у своју женску инкарнацију Стефану, по најновијој Интернет апликацији.

- Па чекајте, како нема...- Покушах...

- Жао ми је. Нема техничких могућности. Извините. Довиђења. Ту-Туу.

Како то? Преврћи ја по оном вишеслојном уговору. Истина ситним словима пише да може два телевизора "ако техничке могућности дозвољавају".

Шта су им то "техничке могућности"?

Причам са пâшом из Београда, он вели "То није могуче! Имам ја везу, биче среџено!". Једноставно, човек не може да разуме шта му причам. "То су будалаштине", убеђује ме. Ма немој пâшо, није вредно тога, ставићемо дигитализацију, довољно је. 

Ама, да пробамо још једном у експозитури MTS. Сад отиђе (=оде) моја најмлађа кћерка. Најмалечко, поубаво. Дочека је друга особа (дискреција загарантована). Објасне се, и опет је изгледало безбадежно. Ипак "покушаћу шта могу", дајте адресу... ААА ПА ВИ СТЕ МОЈИ... (сад ја убацујем музику расположења)...

Данас дошао мајстор са каблом. Један крај кабла утако у модем, други у телевизор, и то је то.

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА