ОТВОРЕНО ПИСМО БЕОГРАДСКИМ ПРОТЕСТАНТИМА

ОТВОРЕНО ПИСМО БЕОГРАДСКИМ ПРОТЕСТАНТИМА

- ШТА МИСЛИМ О НАЈНОВИЈЕМ ТАЛАСУ ГРАЂАНСКОГ БУНТА -

Фото: "Радио Слободна Европа"

Ма, читајте ви, нашминкани демонстранти,

Из четири правца ваљале су се колоне бунтовника ка Београду. Она најјача кршила је полицијске барикаде на путу. И да, били су под оружјем. И били су у првом ешалону када је Милошевићев пара-титоидни режим срушен Петог октобра.

Шта је после било?

Ти из првог ешалона су проглашени за "сељану", а власт су запосели празилуковићи који сматрају да су супротност сељане. И све упропастише.

Потписник ових редова није био из те најјаче, Шумадијске колоне, али се нагутао током "деведесетих" више сузавца него сви ви заједно.

Прошао два недовршена линча. Недовршена, будући да куцам ово. Правио флајере и радио-џинглове, контролисао изборе. Деловао субверзивно, о свом руву и круву, на трпљење своје и, теже за савест, на трпљење жене и троје деце.

И шта?

Гледао сам грабеж, већ прве вечери. Ко није грабио, тај је клерофашиста.

Од кога очекујете да се "бави политиком"? Од оних који су преживели "језив одговор државе"? Језив до епилептичних напада. Зашто? Зато што не деле ваше светоназоре.

Па ОК. Ако презирете "сељану", ако језиво одговарате неистомишљеницима када сте на власти, хај'те сад, покажите се, а ми ћемо вам доделити позитивна даштања ако издржите 10% онога што смо ја и слични мени издржали, и 1% онога што су претрпела деца која су "ваш Београд дошла да руше".

Ето вам оних што сте им дали две параде ругања годишње по улицама Престоног града и све могуће бенефите, па с њима свим легитимним средствима грађанског отпора оборите владајући режим.

Тврдите да вас има пет милиона. Држим отуда да ћете предузеће у које сте ушли са толико бучног ентузијазма до пролећа славодобитно окончати. Неће Вучићи издржати под притиском толиких ваших шетњи.

Онда ћемо ми прегазити вас.

Цинизам? Није, тако сте се и ви ономад, газећи преко наше грбаче, док смо крв пљували, дочепали власти.

Иначе, нисмо егал. Ви мислите да смо ми "сељана", а ја знам да сте ви тешка сељана. "Патка", "прслуци", вечита покондирена имитација онога што је са Запада, све глупо и узалуд се самозаваравајући да је "то" нешто "грађанско"=левичарско. Којешта!

Мене нећете убедити да је Крбава исто што и Морава.

Да је само Дрина крива, а све остале реке праве.

За мене није опција избор између Вучића и Драгана Ђиласа.

За мене није опција избор између Латинке Перовић и Милована Ђиласа.

За мене није опција избор између Слободана Милошевића и Ивана Стамболића.

За мене није опција избор између Ане Брнабић и Предрага Аздејковића.

За мене није опција избор између "Нека вас је и пет милиона" и "језивог одговора државе".

За мене није опција стајање на страну крваве кошуље Боркове или Паје-Леша.

Дакле, само напред, "бавите се политиком". Мада, по дефиницији, ви ћете се наћи у истом "Глувом гламочком", кад дође шумар и подвикне и вама и њима.

Тек тада ћемо имати позицију и опозицију.

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА