БОСАНЦИ ПРЕВАЗИШЛИ СЕБЕ

БОСАНЦИ ПРЕВАЗИШЛИ СЕБЕ


До сада сам сматрао да су Врбљанци најбосанскији Босанци. Једино код њих је природно да већу надморску висину имају Врбљани доњи од Врбљана горњих. Сад су их превазишли Модричани. До душе, беше назнака у том правцу још у доба социјалистичком, када је у пуној менталној снази био модрички најчувенији фудбалер Никола Никић. Он је славнији био по урнебесним анегдотама него по фудбалском умећу. Тако сам описује један "случај":

"...Је ли истина да сте једном умјесто према противничком, кренули ка голу Жеље с намјером да дате згодитак, упитао је новинар Никића у једном интервјуу.

„Играли смо против Партизана и Јусуф Хатунић ме лоптом снажно погоди у главу. Изнесу мене иза Партизановог гола и доктор Хамо Хасанбеговић ми покаже прст и пита видиш ли? Ма како не видим прст. Уђем у игру, нетко ми дода лопту и пођем ја право ка свом голу. Срећа, мој суиграч Јосип Чилић, на шеснаест метара улети ми клизећи. Судац му да жути картон, а мене изнесу вани.“

Због озљеде главе?

„Па, да. Доктор је послије рекао да шест мјесеци требам паузирати. Али наш физиотерапеут се није сложио: Ма какви, тај ће за мјесец дана бити као нов. Доктор га упитао: Kако ће тако брзо, а овај одговорио: ма нема он мозга. И факат за мјесец дана ја заиграм, а физиотерапеут пред свима каже: Јесам ли вам је рекао да нема мозга.“

Елем, ових дана један клуб у БиХ је отерао свог фудбалера јер је носио мајицу са ликом Ратка Младића. Ако мислите да је у питању неки бошњачки клуб из "Федерације" а играч Србин, у потпуној сте заблуди. Не, све је обрнуто. Клуб је српски, из Републике Српске, а протерани фудбалер је муслиман!

МОДРИЧА: Фудбалер Босне и Херцеговине Белмин Халиловић добио је отказ у ФK Модрича после четири дана због величања Ратка Младића, пише Kликс.ба.

Kако се наводи, 23-годишњи дефанзивац је 10. јула потписао уговор са Модричом, а већ дан касније интернетом је почео да кружи "скриншот" његове поруке са Фејсбука, на којој се види да је у мајици са мотивима Републике Српске и где саговорнику поручује "Живео Ратко Младић".

Због тога се огласила и Модрича која је обавестила јавност да је Халиловић добио отказ после четири дана проведена у клубу.

"Због кршења клупске дисциплине и наношења штете угледу клуба, клуб је одлучио раскинути уговор са овосезонским појачањем Белмином Халиловићем. Kлуб се оградује од таквих и сличних ствари, те од својих чланова захтева да се искључиво концентришу на спорт и професионалне обавезе које фудбал носи", наводи се у саопштењу Модриче.

Огласио се и мучени Белмин Халиловић:

"Пријатељ ме издао за паре. Увек смо се шалили. Он је, рецимо, као Србин певао песму Халида Бешлића ''Сарајево, граде мој'', али ако је он мени уништио живот, ја не желим њему. Што се конкретно овога тиче, то је била интерна шала. Он је мени послао нешто у вези са Насером Орићем и у наставку "зезанције" сам ја њему послао ово за Ратка Младића".

Халиловић каже како је његов пријатељ, коме није желео да открије идентитет, поруке проследио Јасмину Мемишевићу и Даниелу Павловићу.

"Њих двојица су ово искористили против мене. Свесно су ми намонтирали. Они су ме довели у Модричу и онда су тражили новац од мене. Kада нисам пристао на то, запретили су ми да ће ми уништити каријеру и тако је све ово настало. Поврх свега, порука је објављена баш за 11. јул, иако је настала десет дана раније. На крају крајева, и мој отац је био припадник Армије РБиХ", закључио је Халиловић."

Све би било смешно сем за несретног Белмина, који сада нема места нигде, ни код "својих" ни код "наших". Но, скупа, ово је још једна потврда да се историја понавља, први пут као трагедија, затим као комедија. Мултинационална криминална БиХ је однела још једну победу.

Ако се вратимо причи Николе Никића, функционално писмени ће прочитати дискретну најаву трагичне пропасти СФРЈ.

...У октобру 1974, Хатунић је на утакмици Партизан - Слобода после једног старта сломио ногу младом играчу Партизана Зорану Рацићу и он се никад више није вратио фудбалу. Ипак, само две године касније, Хатунић прелази у Партизан, током тренерског мандата Анте Младинића. После две и по године одлази у турски Галатасарај..."

Јусуф Хатунић је био сирови балван. Ни један клуб високе репутације таквог "играча" не би доводио у своје редове. Али, тај брутални силеџија је повредио и уништио каријеру једном младом фудбалеру-Србину. И насупрот праксе клубова са дигнитетом, "Партизан" под командом алкохоличара, Хрвата Биће Младинића, тренера "по кључу", доводи управо Хатунића (као да у држави није било људскијих "штопера"). Овај је чак наступао и за репрезентацију СФРЈ. Како је то могуће? Лако. "Партизан" су водили проверени антисрби. Колико је Хатунић као фудбалер вредео говори чињеница да ни у Турској, која је по фудбалској репутацији била далеко испод данашњег нивоа, није имао места.

Ако даље пратимо "причу", Николу Никића је контузовао управо тај Хатунић, па је Никић помућене свести напао свој гол, те га је играч његовог клуба морао заустављати стартом за жути картон. Али, Никић се дигао "јер нема мозга" и наставио по старом да срља, не знајући куда. Завршио као заклети службеник БиХ.

Ко не може да препозна како и зашто је страдао српски народ приликом распада Југославије, све му у ових неколико анегдота пише. Само треба да научи да чита.

Међунационални инцидент у Модричи, јасно најављује будућност Републике Српске. Нови "Никићи" срљају да забију гол у сопствену мрежу, само нема никога да их уклизавањем заустави. Већ су добили црвене картоне. Републику Српску појешће њено подлаштво.

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА