ВРЕМЕ КАДА СВИЊЕ БАЦАЈУ БИСЕРЕ ПРЕД НАС

ВРЕМЕ КАДА СВИЊЕ БАЦАЈУ БИСЕРЕ ПРЕД НАС



Свиње су завладале мого раније, али су волели да их зовемо "другови", и тако је било док Животињска фарма, како су другови Свиње визионарски предвидели, није одумрла.

Након тога, Свиње су обукле тесна одела и постале проевропска елита. Товљена елита, наравно.

Свиње су направиле цивилизацијски искорак. Друге су прогласили за стоку, себе за другосрбијанце.

По природи ствари, култура може припадати само Свињама. У под-културном простору има места за све остале. Потпалубље зато и постоји.

Ко не верује у уметничку надмоћ Свиња, нека чита Филипа Давида или гледа телевизију.

Обична уметност у Србији је стварно убијена 2009. године, када је покренут Међународни фестивал квир филма Мерлинка (енгл.Internatinal queer film festival Merlinka ). То је ЛГБТ филмски фестивал који се почетком децембра сваке године организује у Дому омладине Београда и траје пет дана. 

Фестивал је добио име у част Вјерана Миладиновића Мерлинке, трансродне особе познате по улози у култном филму Желимира Жилника Дупе од мрамора. Фестивал је основан са циљем промоције ЛГБТ филмске уметности. Фестивал су до сада подржали Министарство културе и информисања Републике Србије, Скупштина града Београда, Kанцеларија за људска и мањинска права Републике Сребије и многи културни центри, амбасаде и фондације активне у Србији.

Мерлинка (41) са дупетом од мрамора бијена је 22. марта 2003. године у Kрњачи. За убиство је био оптужен Фаик Рамадани- Бабуш (24), док је тада малолетни и љубоморни љубавник истог Мерлинке, Бејтул Раћипи (16), оптужен да је помагао Рамаданију после убиства. Обојица су у мају 2004. ослобођена оптужби услед недостатка доказа, тако што су породице дале алиби.

Тако је настао свињски Ламент над Крњачом.

Ни ова свињарија није довољна белосветским гудама које владају Београдом.

Затим Свиње овладаше театром, решене да нас свињски описмене.

Овако су нас Свиње описмењавале:

ПРЕМИЈЕРА: 18. мај 2012.

Најгора од свих врста неписмености јесте политичка неписменост.

Политички неписмена особа не чује, не говори, нити учествује у политичким дешавањима.

Она не зна да трошкови живота, цена пасуља, рибе, брашна, станарине, ципела, лекова, зависе од политичких одлука.

Политички неписмена особа је толико глупа да је поносна и буса се у прса говорећи како мрзи политику.

Тај имбецил не зна да се из његовог политичког незнања рађа проституција, напуштена деца и најгори од свих лопова: политичари, корумпирани и поткупљени од стране локалних и мултинационалних компанија.
Бертолт Брехт

Интервју – Оливер Фрљић
Тамара Никчевић | 22/05/2012

На средини позорнице Атељеа 212 стоји буре на коме пише – Новија српска историја; један по један, глумци прилази бурету, убацују руке унутра и остављајући да се са њих слива крв почињу да – директно се обраћајући публици – говоре текст који је Оливер Фрљић, аутор представе Зоран Ђинђић, назвао Због вас смо:

Због вас смо у Сребреници побили 8000 муслимана у седам дана
Због вас смо протерали 850 000 Албанаца са Kосова
Због вас смо снајперима чували Сарајево
Због вас смо убили Срђана Алексића
Због вас смо морали да убијемо гардисте на Топчидеру
Због вас смо гранатирали Дубровник
Због вас смо жртвовали људе у РТС-у
Због вас смо се пријављивали у добровољачке гарде
Због вас смо бацили Стамболића у креч
Због вас смо преносили Арканово венчање
Због вас смо потписали славну Резолуцију 1244
Због вас смо постављали балване и барикаде
Због вас смо добили наркомане од 12 година и хероин од 400 динара
Због вас смо спалили амбасаду САД-а
Због вас смо добили децу од 15 година која мисле да је сваки “Шиптар” говно за логор, да је сваки Хрват усташа, да је сваки босански муслиман балија, да сваког треба заклати
Због вас смо гледали Ђоковића двадесетичетири часа како не бисмо имали времена да се бавимо озбиљним проблемима
Због вас смо убијали новинаре: Ћурувију, Даду и још понеког
Због вас смо допустили да нам Б92 и слични соле памет
Због вас смо хапсили Милошевића
Због вас смо добили Мишковића да нам сиса крв
Због вас смо познати по масовној гробници у Батајници
Због вас смо пустили Цецу из затвора у кућни притвор
Због вас смо пристали да се јебемо у ријалити – програмима
Због вас смо дозволили да заштићени сведоци живе боље од нас
Због вас смо Миру Марковић испратили у Москву
Због вас смо довели Добрицу за председника
Због вас смо убили Зорана Ђинђића!

Ово је врхунска Свињска театарска уметност, а на шовенска улична пропаганда Долфусових пивом и шварглом нагутаних партијских банди, да не буде забуне.

Па, коначно, на ред је морала доћи писана реч.

НИН- ова награда никада није блистала, јер вечито беше под сенком политичке коректности. Али, сада чак и Свиње засвињише. Што је много, много је. Немац из Швајцарске, таблоидни емеритус, даде школском недовршу и културном полу-идиоту Теофилу Панчићу да одреди шта је најбоље у српској прози прошле године. Нема, апсолутно нема, другог критеријума који је превагнуо у корист Теофила Панчића већ што назочни највише сличи Наполеону са Животињске фарме. Свиња над Свињама.

Фото: Youtube Printscr

Шта ће Свињи бити добро, но помије? Слободно идите на портал "БЕТОН", и видећете које је то ђубриште. Идеално хранилиште за ушкропљене Крлеже и Киш(ов)ске плагијаторе на веселици, досаднији од Константина О.. Озбиљна је ствар: НИНОВУ Награду за књижевност добио штемовани Саша Илић за сочинењије "Пас и контрабас" што је, ако ћете верововати интерпретацији критичара, у сагласју са "ритмиком џаза".

То Прасе Саша Илић је у системској инклузији. Обухваћено. Типичан пример како се Свињи мења свест у зависности од корита. То Прасе рокће на задате ноте за жир из џепа. И то роктање ће да нам одреди културни дискурс, ако се пита Теофил Панчић, који је посве вероватно утонуо у хркање уз "Пас и контрабас" на ритам џаза..

Илић, уз продужено поштовање, има времена а нема идеја. Да извинете, ради што и све Свиње. Цитирамо снажно продужени део његовог панично-смушеног наратива:

Da je Graziellino ogledalo moglo da vidi ono što sam osećao, uzvratilo bi mi slikom nagog čoveka sa kontrabasom koji oko vrata ima samo tu veliku kragnu sa cvetovima. Ništa više. Iznad mog levog ramena, kroz otvoren prozor, video se taman odraz krova susedne zgrade, a u daljini komad brodskog nadgrađa MSC kruzera Spitsbergen, koji me je čekao. Svetla u kabinama bila su već upaljena, a sa razglasa je povremeno dopirao monotoni muški glas. Nebo nad genovljanskom lukom imalo je boju mastila koje je, slivajući se prema moru, postajalo čak prozirno svetlo, tako da je u dodiru sa bleskanjem Lanterne izgledalo kao da diše. Svaki snop svetla bio je jedan udisaj i ja sam disao s njim. Ljudi koji nisu plovili, naročito turisti sa kruzera koji putuju bez dodira s morem, ne znaju šta je svetionik značio u olujnim noćima na pučini. A ovaj svetionik bio je svedok mnogih teških noći iz kojih su se mornari, dobro nauljene kose, vraćali kao iz prvobitnog haosa.

Ко може да нађе везу почетка пасуса са крајем, без насиља над озлоглашеном здравом памећу и првобитним хаосом, заинтересован сам.

Овај човек, Саша Илић, као да је негде нашао времеплов па побегао из шпанске луднице 1937. године. У изјави за РТС рекао је:" Цела моја едиција посвећена је антифашизму и југословенству." Због тог шизофреничарског "антифашизма" и "угословенства" је и добио награду од Свиње. Не постоји ни један други разлог. Да је целу своју едицију посветио српству и слободи златној, живео би у Потпалубљу, гладан и исмејан. И даље, без идеје.

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА