ВУДУ-ВРАЏБИНЕ АВВЕ-ТИЊЕ ЗОРАНА

ВУДУ-ВРАЏБИНЕ АВВЕ-ТИЊЕ ЗОРАНА

Трансцеденти Авва Зоран у својој јуродивој инкарнацији
 
Гледа Бата себе у зрцало...

Свако јутро ваш нервозни блогер Бата се добро погледа у огледалу. Месецима тако зорно пратим сваку сенку. Не примећујем неке промене, морам признати. Не длакавим; нос ми се не шири; највише чело у Србији (не због ћелавости, него због Ничеа) се не снижава; не бивам црн к' котланче калаисано. Потреба за бананама у мени не расте. До душе, један јапански хаику приближно каже "ако стално гледаш у траву нећеш приметити како расте", те је чарка можда у томе, преиспитујем се?

Маните се Јапанци, не знате ви шта је вуду-враџбина!

Открићу вам тајну зашто ме страх разједа. На мене је бачено тешко проклетство. Авва Зоран Ђуровић Римски&Васељенски ми зимус послао ("насилно", пошто нисмо у истим скупинама јер се не дружим са врачарама) у инбокс вуду-клетву: "Ти си болесни мајмун!!!".

Авва вуду, Авва, Авва! Харе Авва, харе, вуду!




Сад ја чекам да се претворим у болесног мајмуна. До душе, шаљиви коментари и "пецкања" су слободни на ову констатацију. Има ту међутим још нешто: увек се умре од неког смрта (што би рекли инклузивни), те Авва Зоран ако ме претекне може читуљом манипулисати будалама. Чудо је, јел'те, да се промени ситуација са седамдесет година?! Ако, пак, ја њега претекнем (а боја његовог лица ми се не допада у опште, мада не бих да мрачим), више неће бити важно. Слаби ће наћи новог Интеренет пророка. Тако се манипулацијом атавизмима сујеверја вечито обнавља мит Влашке магије а затире здрава памет и добро Православље.

Авва са шифром

Да Авва Зоран Ђуровић није вашарски пробисвет, те покушава да своју тешко стечену шифру рационализује у некаковим поетским и добротворним воздигнућем, не би требало дирати мученика по себи. Но, Авва Зоран манипулише најодвратнијим примитивизмом, који може имати плодног тла у неуротичним срединама и међу људима којима управо недостаје вере а не празноверја.

Авва Зоран каже за себе да је јуродив, олити свети лудак, па му отуда моћ да прокуне и види у напред.

Шта му је то "свети лудак" олити "јуродив"?

"Kоји прелази границе могућег искуства, који прелази границе просторновременске стварности, који је изван или изнад могућности чулног опажања, натчулан, натприродан, хиперфизички."


Дакле, Авва Зоран је, по свом уверењу, наше немогуће искуство, натчулан и хиперфизички.

То и ја мислим. Како би се иначе претворио у Вуду-врача?

Мислите да је поруга. Па, цитирамо Авва-Вуду Зорана:

1. Авва бачао клетву

Хтео би Рођа да има црно на бело и са печатом да сам ја пророк, јер је дефинитивно јасно да сам будала. Ја тај печат немам, на његову жалост, али знам да сам са Господом, јер у мени нема адске душе. Он наведе како сам на теми о Максиму поменуо неког за ногу и да сам будала. Ја сам овом човеку био написао да ће Kратос, који ми је ждрао живце беспотребно, преживети, јер сам га био опомену да ће га Господ звекнути, па је имао срчани удар: „извући ће се из овога. Требало му је. И научиће се памети. Ти не знаш ништа о мом и Kратосовом односу. Kада пак тебе притисне нога, јави се Ави. Сетићеш се“. Дечко је наставио да провоцира, онда сам му написао: Ајде, кад већ хоћеш, једна нога... Јавио се сутрадан из болнице и тражио за опроштај за све хуле које је изрекао на мој рачун. Ризикује ногу. На терапији је, и треба да се оперише. Ава га је поменуо и да буде добро. А тромб је могао да га звекне у срце. Сада само може да благодари Ави. Јавио се опет да је добро, како му и рекох, али да мора да иде на контроле. 

2. Авва бачао другу клетву

Други је често причао глупости на рачун мојих икона, јеромонах је из Атине и мој другар, и уз сву шалу да ћу га блокнути да ми не сеје глупости по фејсу, није хтео да се освести, па му написах (имаш Рођо ком. на мојој икони Педесетнице) да поведе рачуне о зубима. Дошао је у Скадарлију надувен и казао ми: Једва су ми спасили зубе на ВМА! Морали су да ме оперишу. 

3. Авва, проклетство за кладионце

Ти се ругаш што сам погодио немогући резултат Ливерпул Барса 4:0. Знаш да ђаволи не знају будућност. 

4. Авва разбива греб-греб

Човек зна шта су паре, па сам послушао Господа да одем и огребем 500 еу у одређеном бару. И то сам му окачио. Нажалост, ни то му није било довољно. Ни сам Исус не може да чини чуда кад неко неће да верује (Мк 6, 5: И не могаше онде ни једнога чуда учинити, осим што мало болесника исцели метнувши на њих руке).

Назидајући закључак о фукари у мантији


Лексему "назидајући" је смислио сам Авва греб-греб Зоран, квота 5. Мученим Србима који траже реч утехе код црногорских слаткоречивих битанги, свидело се, па му се и тако улизују.

Битанга функционише у простору "натприродног" тако што сваки дан десет ствари пророкује и испуни десет тикета, те огребе десет греб-греб картица. 97% тога се покаже као лаж, или заврши у кантама предвиђеним за промашене тикете и греб-греб картице. У границама статистичке грешке у великом броју покушаја, има га. Па није Авва од јуче да вам каже колико троши на коцку. Толико луд није.

На крају нам се "сурово, како само он то уме" обраћа:

"Добили сте и пророка у складу са вама. Бољег нисте заслужили, односно горег Господ није могао да вам пошаље. Вама смета што вам у лице говорим да сам „пророк“? Кажи ми да ли су пророци ишли да говоре људима тек тако? Да нису били свесни своје мисије? И кад изађе пред цара, каже: Ја се шалим, али чини ми се... "

Само да ми је знати ко је послат Хрватима?

Иначе, јуродивни Авва, ти си виђен за Црну Реку и добру руку оца Перановића.

Ово ми се јавило.

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА