ШТИПАЉКЕ РАСПОЛОЖЕЊА

ШТИПАЉКЕ РАСПОЛОЖЕЊА


У ово ситно време крупних опачина, ваља се понекад позабавити другим причама.

Овај пут размотрићемо шта је штипаљкама, које су, с обзиром на значај у нашим животима, веома запостављене.

Нисте приметили да их користе сви, од принцеза до менаџера људских ресурса? Један од најпопуларнијег вида декорација са штипаљкама јесте распоред седења на прославама или бизнис-састанцима. Ево како то изгледа. Признаћете да је јако лепо али и врло практично.


Добро је док се ваш број испод штипаљке смањује, није добро кад се повећава.

У реду, да одморимо мало уз музику расположења. Са штипаљкама, наравно.

Positano String Quartet

Слушајући пријатну музику расположења, ипак сам сам видео одређени несклад: нису сви уметници имали исти број штипаљки на партитуранма*. Разумем да дува ветар те је нужно учврстити нотне записе. (Ето једне употребе штипаљки, коју нико није уочио на Интернету) . Али, ветар је једнак свима, те би било логично да су сви користили исти број штипаљки. Тако сам мог ФБ пријатеља, иначе приватно синовца Петра, запитао: ЈЕДИНО МОЈЕ ПИТАЊЕ: ДА ЛИ ЈЕ ВАШ ИНТЕРНИ РАНГ ОЗНАЧЕН БРОЈЕМ ШТИПАЉКИ НА НОТНИМ СВЕСКАМА? 

(* Овде морам да вам откријем једну моју тајну. Већ неко време осећам да ми се неко шуња иза леђа. Ко је, шта је, кад оно Алцхи. Ама, знам шта сам хтео рећи, ал' не могу да се сетим речи. Та обична реч је "партитура". Онда сам се направио вицкаст, па сам употребио језички бином "нотна свеска". То ми је остало у памћењу пошто смо те нотне свеске користили у нижим разредима основне школе).

Интимно сам претпостављао да су пред наступ на брзину набавили једно паковање, па је свако имао онолико за колико се јуначки изборио.


Онда ми је Синовац објаснио:

Петар Ивковић ''Јел се ви и приватно дружите или то само тако делује зато што тако добро звучите заједно''...''Јел ви иначе наступате НЕГДЕ?''...''А јел ви свирате још нешто сем класичне музике?''(виде људи ''класичне'' инструменте, па ни после сат времена свирке не укапирају да ниједну класичну композицију нисмо одсвирали)... и такó, што би рекао Радашин!... И ево, коначно неко да постави неко стварно оригинално питање! Свака част на запажању, али открићу ти малу тајну: поента није у броју штипаљки већ у бојама.



Ја сам недавно полагао за љубичасту штипаљку, али због лошег владања и очијукања са публиком још увек морам да носим и једну црвену. Басиста је запуцао код плаве, али је захваљујући продуховљеном изразу лица и концертним кратким панталонама заслужио статус носиоца четвртог дана. Виолиста је главни аранжер и оснивач бенда, тако да је њему сасвим довољна и зелена штипаљка. Једини изузетак је господин са моје десне стране: он је иначе носилац црне штипаљке али то вешто крије, из страха да га не најуре из бенда због превисоких квалификација. Ето, да мало износимо... ПРЉАВ веш, за који и нема боље симболике од штипаљки! ;-)

Штипаљке служе за веш, у принципу. Пошто смо све одгонетнули, ево још нешто од квартета са душом и штипаљкама:



А, не, није овде крај! Молићемо за весело друштво у ћошку "БОЛЕРО"!

Иначе, нисам ја баш сасвим из оваквих музичких вибрација, мада прихватам с радошћу.

Меланхолија мемљивих кафана је моје уточиште. И, да сам умро млађи, волео бих да се чула ова песма. Сад више не вреди...



Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА