НЕДИМЕ, ГДЕ ЈЕ МИЛИЈА ЋУЋА?

НЕДИМЕ, ГДЕ ЈЕ МИЛИЈА ЋУЋА?



Претње ФБ статусима, одбрана од претњи носачима авиона

Претили новинарској величини Недиму Сејдиновићу негде по фејзбуку. То је онај што је православцима слао честитку „Срећан Велики патак!“. Дигла се свеколика „грађанска србадија“ да га брани. То лупање у шерпе превазилази режимске спотове о вешалима на којима нико не виси, а требало би. Ево пресс-пресека:

NUNS I NDNV: PRETNJE SMRĆU SEJDINOVIĆU SU PROIZVOD ORGANIZOVANE КAMPANJE
NUNS i NDNV: Кampanja protiv Sejdinovića organizovana, javnost da se suprotstavi napadima na novinare
GRAĐANSКA VOJVODINA: PRETNJE SEJDINOVIĆU – ZNAК DA REŽIM NEĆE PREZATI OD REPRESIJE NAD SVIM GRAĐANIMA
DANAS: Nedim Sejdinović dobio mnogobrojne pretnje i uvrede preko fejsbuk stanice Srbija Naša zemlja
DANAS: Pretnje Sejdinoviću nakon teksta na botovskom sajtu
DANAS: Pretnje Sejdinoviću – znak da režim neće prezati od represije nad građanima
DANAS: PRETNJE NOVINARIMA PROLAZE NEКAŽNJENO
DANAS: LSV: Osuda pretnji Sejdinoviću
RTS: OSUDE PREDSEDNIКU NDNV
N1: NVO: Pretnje Sejdinoviću - znak da režim neće prezati od represije
RADIO 021: Sejdinović dobio pretnje i uvrede preko fejsbuk stanice Srbija Naša zemlja
BURINA.net: Nedim Sejdinović dobio mnogobrojne pretnje i uvrede preko fejsbuk stanice Srbija Naša zemlja
SOINFO: NUNS i NDNV: Кampanja protiv Sejdinovića organizovana
BETA: NUNS i NDNV: Pretnje smrću Sejdinoviću su proizvod organizovane kampanje
BETA: Savez za Srbiju: Pretnje novinarima inspirisao vladajući režim
SzS osudio vređanje članova i funkcionera NDNV
NOVI NAGAZIN: Savez za Srbiju: Pretnje novinarima ispirisao vladajući režim
B92: Pretnje Nedimu Sejdinoviću
 
Мало ли је за два дана? Прави се непоштедна бука. Недиму, том домобрану, шуцкорском позадинцу и новинарском евнуху не прети међутим никаква реална ни нереална опасност, иначе би побегао, као што је из Босне утекао.
 
За које вредности се боре објаснили су НУНС и НДНВ:
 
“Međutim, više je nego očigledno da se ovakvi napadi na novinare i kritičare vladajućih struktura, zagovornike slobode izražavanja i demokratskih vrednosti, odvijaju pod šinjelom aktuelnog režima u Srbiji, jer godinama unazad predstavnici vlasti ne samo da blagonaklono gledaju na ovakve pojave, već ih neretko svojim javnim govorom i delovanjem i sami svesno inspirišu i proizvode”.
...

Ко на Интернету није добијао претње? Што су наши животи безвредни а његов је толико драгоцен да је вечито под заштитом ДБ?

***

БИА брани снајку

Овако је било:

Свануо леп пролећни дан. Први април 2011.

Протегнух се. Жена отишла на посао. Милина.

Звррр-звррр!!!

- Добар дан, добар дан. Немојте се збуњивати, није првоаприлска шала... (Каква првоаприлска шала, нико то више не практикује од кад нас је Стари напустио). Ја сам из БИА, рече који је, доћи ћемо колега и ја код вас у 11х. Доооброоо. Пу, сушу ти, у кући ни кап ракије! Чиме људе да понудим?! Остало шише Узо што ми донела деца са грчког мора, што сам смирио да убијем трему.

Ништа. Лепо усисам под, мало обришем прашину, обучем чисту кошуљу и чарапе и чекам. Ето њих, без кожних мантила.


Добар дан, добар дан. Изволите седите. Тамте-вамте, пређосмо на фабулу. Фабула је „Аутономија.инфо“ Динка Грухоњића и Недима Сејдиновића под плаштом НДНВ. Скупа ништа особито, тек да ми ставе до знања да су ту, не као неки Митровићев имагинаријум, већ као конкретна позиција или претња ако хоћете тако да се изразим. Пошто ми је савест чиста, питао сам ја и њих: „Чекајте, псују они мени мајку, псујем ја њима. Шта је проблем? Али, ја браним Устав Србије, они хоће да цепају Србију. Зашто се ви занимате за мене, а не за њих?“  Знаш, слобода говора... Па чекајте... (нисам изговорио јер нисам морао, и њима било јасно да слобода говора може важити једнако за све, па и за мене, или не важи. А не важи). Питали ме још да ли ја мислим да се Динко Грухоњић крије иза ника „Анђео Чувар“. (Не знају они, него ја да их обавестим?!) Не мислим, али мислим да се иза тог надимка крије неколико особа и да их Динко све зна, пошто су из редакције Аутономије. Дакле, не тврдим, али и не искључујем Недима. И то је то, мање више. Успут су и они мени дали неке информације, тако да су ми постала јаснија и нека догађања око сеоског фудбалског клуба. Али, небитно.

Битно је да су наречена двојица НДНВ-оваца вечито била под заштитом као међеди, а осталима како буде.

***

Анђео Чувар

А шта се пише на „Аутономији.инфо.“? Све најгоре о Србима. Раса ниских чела, кривих носева и кратких кривих ногу, чудних физиономија... такве ствари.

Док је могло да се коментарише на „Аутономији“ овако се уз благослов глодура Недима, обраћали мени:

Andjeo Cuvar

Sa kog kurca „aspekta“ pises ti Nimbuse – kad ti caca nije ni stigo do Vojvodine s pinklom na ramenu: dakle, nisi ni u mudima postojao – sem u
Srbijentini.
Da TI – i TEBI SLICNI – srBijancine i ostala velikosrBijanska GOVNA – uopste i pisete o Vojvodini.
Isto kako kazem i onom samozvanom „ekspertu“ za Vojvodinu – NjeGOVANU<
ko je on, MOJ КURAC – "eskpert" za BILO STA u vezi sa Vojvodinom.
Nije do pre par godina znao NI NA MAPI da je nadje.
Кao i TI – mazgovu nimandski.
Ti ces – i VI cete da pisete nesto…
MOJA PORODICA je bila AКTER svih dogadjaja o kojima ti PREPISUJES iz kojekakvih knjiga.
I sad ces TI da mene ucis – propovedas MENI – КO SAM i STA SAM.
Ja srBijentini ne pisem i ne prepisujem njenu istoriju, ako nisi primetio – samo su DRSКOTIJE, poput TEBEka – najglasnije – a u odbrani onog – u cega si SКOTE – usao DZABE.
Pizda ti materina – КAP КRVI nisi ulozio u Vojvodinu – ni ti – ni sva GOVNA koja ovde predstavljas – i ti ces NAMA da pricas STA I КAКO.
GOVEDO SUPACКO.
srBijentina nam je donela svu NESRECU ovog sveta.
I nema tog okupatora – koji joj je ravan u istoriji Vojvodine.
I to ti kaze – MAZGOVU – odrodjeni vojvodjanski Srbin!
Кojeg ste – za 20 i kusur godina SILEDZIJSTVA – od Srbina stvorili NAJGOREG NEPRIJATELJA!
I ni Damjanic mi nece biti ravan.
Samo ja, za razliku od njega – ne borim se za DRUGE.
Vec za MOJE.
Pogledaj Bato majmune – sta je od Vojvodine ostalo – posle tvoje srBijentine.
Samo nemas oci – kao sto nemas ni DUSU.
SOTONO.
Treba da goris u Paklu – da istrunes ziv.
Da mi je samo crveno dugme…svi bi problemi sa srbijentinom davno bili reseni.
...
Шта ћеш, „слобода говора“. Да неко исто напише за Хрвате или Шиптаре, затвор би га широких руку дочекао.

***

А Милија Ћућа...?

Милија Ћућа ми је био ФБ пријатељ. Једном смо се чули и телефоном. Дефинисани бунтовник. Једнако против Бориса Тадића и Александра Вучића, тако да није имао шансе. Био је затваран због „вербалних деликата“, спаљивања неке крпе за коју други мисле да је застава, тај стил.

Хапсили га, држали у затвору, није хтео да се смири. И нема га.

Милије Ћуће од децембра 2011/јануара 2012. нема. Зашто било ко сме да сматра да узбуњивач Милија нема право на живот?

Нађите било кога од горе наведених  бораца и боркиња за људска права, укључив и јадног Недима, да су једну једину јебену реч, свог образа ради, прозборили у корист Милије Ћуће?! Због разбијања страха, права на другачије мишљење, права на живот? Да ли су једном у глас викнули: „Где је Милија?!“... Та побогу, човек је у питању!

Нису.

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА