О НЕО-ДОЂОШКИМ ПОКОНДЕРУШАМА

О НЕО-ДОЂОШКИМ ПОКОНДЕРУШАМА

Аутор:  Јован Ранисављев

Неки су је можда већ видели, неки је знају као коментаторку - више лајкаторку "утицајних другосрбијанских блогерки", а моји Бачкопаланчани је можда знају и лично: Јовану Манојловић, националну војвођанерку, атеисту у покушају, дипломирану аудио-визуелну уметницу, и како пише продуцент на "Орадио" (Омладински радио). Друштво посмењиваних РТВ уредника-кадрова Пајтића & со. и Игора Михаљевића - "утицајног војвођанерског и новосаЦког блогера", кога један паор из Товаришева аргументовано шамара и то на пола лера, па га је блокирао да му не загађује фб простор.

Наша Јована Jovana Manojlović као да је изашла из патетично-сераторских прича Ђолета Балашевића. Она нешто хоће, она нешто покушава, она нешто жели, она је против нечега, она хоће да буде Леја Келер - Биља Србљановић, али њена војвођанерска верзија. Зато мора да игнорише све српске муке и двоструке аршине, лицемерје и болест другосрбијанских идиота и глобалистичких хуља, па хвата овакве фотке како би доказала правило да су сви Срби фашисти, зато што хоће да су Срби. А она неће.

Зашто је она мени интересантна? Па Леја је далеко, из неке београдске приче Пајкићеваца, четникуша и сестричина Раше Караџића која је схватила да је леви либерализам и глобалистичка прича она која доноси лову, сцене и награде.

Јована је глобалистички фашиста из мог сокака.

Војвођанерка којој је припадност Српству (само Српству, и ничему више), нешто рурално, нетолерантно, заостало, антиевропски, пустотурско, одвратно, гусларско, дођошки, брђански, сељоберски, итд.

Наша Јована је оригинал војвођанерка - потомак колониста дођоша и брђана. Тата купрешко-дрварски колониста из Бачке Паланке/може бити из Младенова као прво место стајања воза без возног реда, а мама из Опатовца, села код Вуковара.

Јована то скрива, и као из топа одговориће да је она рођена у Војводини, и да је она Војвођанка (правилно Војвођанерка), и да она са руралним брђанима нема везе.

На страну њено непознавање истетовираног симбола на грудима овог младића из Подгорице. У поплави хинду и будистичких, тибетских и кинеских симбола као тетоважа - ни мени не би пало на памет ништа друго, јер сам сигуран да је намера младића и била - када му приговоре да је то наци свастика, он славодобитно одговори: "Сељачино то је симбол тога и тога, старији од нацизма 2600 година".

Проблем је што би овакви типови као Јована, Митрополиту Амфилохију одобравали, подржавали и тапшали све оно што му ја замерам - лицемерје, екуменизам, новотарство, релативизам, икономију безбожним властима, црногорчење свега и свачега, избацивање префиска српски из назива манастира и епархија, агресивно натурање Његоша за светитеља као замена Светом Сави, покушај поделе Српске Цркве на митрополије са називом Београдска патријаршија.

Јована о овоме нема појма, за њу је Амфи брадати четник, као и сви брадати људи који ето пристају и остају да буду Срби (Кустурицу мрзи више, јер она то гледа као критику уметника као и што је сама - колеге такорећи, с тим што се овај вратио у Српство као антиглобалиста, док ова бежи из њега, а њено Паланачко биће жуди за глобализмом).

Ово њено псовање је део војвођанерског ритуала, новосаЦких назови уметника и назови интелектуалаца, ту показују урбаност, ту показују колико су изнад неких тамо брђана.
Њен однос према Богу носи последице из породице и трагедије коју је доживела и о томе не бих, јер је болно и личне природе, али њен однос према Православљу и традицији је последица комуњарско-титоистичког васпитања потомака осмоофанзиваца који постају Војвођанери.

П.с. Сви знају моје мишљење о екуменистима (правилно екумењарама) у СПЦ. О Амфилохију посебно.

Ипак да Јовани и сличнима буде јасније (али и Буловићевим жбировима који ме прате), цитираћу Павла Вујисића из култног филма "О покојнику све најлепше", када псује мајку комунистима и доноси пшеницу у принудном откупу: "А ни с тобом попе нисам у друштву - и то да се зна!"

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА