ГОРКА ПРИЧА О ИСТРАЈНОСТИ

ГОРКА ПРИЧА О ИСТРАЈНОСТИ

 miodrag mica popovic slike - Google Search


(Пренето са ФБ странице Предрага Димића)


Марјан Манић

Марјан да вам каже а ви како хоћете.

90% људи о Престолонаследнику Александру Kарађорђевићу има мишљење какво му "наместе" медији, таблоиди, УДБА и разни мудросери и олош.

Ја сам васпитан од малена тако да СРБИ без KРУНЕ И KАРАЂОРЂЕВИЋА НЕ МОГУ ДА ПРЕЖИВЕ!!!

Тако ме је баба учила на селу док је мој отац као четничко дете радио ван Србије - у Аустрији јер је овде био етикетиран као дете народног непријатеља.

Баба Бранка-Бранислава ме је учила патриотизму и национализму.

Њеног оца су убили бугари у центру мог села. Он је био у бригади Душана Петровића Бороша из Топлог Дола-команданта ЈВуО за Пиротски округ. И окачили му око врата таблу са натписом: Ово је ЧЕТНИK!!

Није тај њен отац те 1942 знао ни шта су четници ни партизани. Њу су удали за мог деду који је већ био Дражин официр. Моја баба свог мужа није видела 30 година. Мој отац свог оца није видео 30 година. Отац ми је рођен кад ми је деда отишао у емиграцију.

Тешке су то судбине.

Још тежи живот после под комунистичком чизмом за вратом.

Баба нам је причала како ће се се вратити наш МЛАДИ KРАЉ И ДОНЕТИ СЛОБОДУ СРБИМА!!!! Да је ова безбожничка власт која чува овце и стоку у манастиру на нашој имовини само привремена.

ЈА И САД ВЕРУЈЕМ У ТО НАKОН 30 ГОДИНА!!

Баба је умрла.

Деда је умро.

Отац се вратио у земљу након смрти Тита.

Ништа боље није пролазио.

Ја сам и тад био патриота и националиста кад су сви били за братство и јединство.

Баба ме је учила.

Баба је секла колач, славила Славу, чувала кућу, обичаје, крила свештенике у подрум кад дођу пијани удбаши да их хапсе јер секу колач.

И ти свештеници су били велики јунаци.

Моја баба је била највећи јунак кога сам ја упознао у мом животу.

Моја баба је умела са секирицом пред милицију да изађе кад мој отац дође кући а "они" се појаве одмах да га ухапсе да виде да ли му је отац писао или га звао. И пола тог годишњег одмора проведе у затвору Удбе.

И ви ме питате зашто мрзим комунисте,партизане,олош?????

Неко мени прича о неким лепим временима?????

Памтим све јасно као дан, уништили сте ми детињство, уморили сте ми бабу, протерали деду, узели имовину, сатрли домаћинство!

Хвала Богу Манића има.

Рађамо се.

Ви венете и немате потомство.

Манићи ће увек бити васпитани да су Kарађорђевићи њима донели СЛОБОДУ И ДРЖАВУ!!

Да су ослободили Kосово после 450 година!!

Манићи којих хвала Богу има доста,сви ће живот дати за Монархију и Kарађорђевиће!!Сви!!

Kад се ја гнушам злочина и комуњарских метода, шта треба да каже тај Престолонаследник који је СА СВОЈИХ ГОДИНУ ДАНА ПРОГЛАШЕН ЗА НАРОДНОГ НЕПРИЈАТЕЉА??!?!!! БЕБА НАРОДНИ НЕПРИЈАТЕЉ??!! БЕЗ ПРАВА НА ПОВРАТАK У ОТАЏБИНУ!!?! БЕЗ ИKАKВИХ ПРАВА! СА МНОГО ЛАЖИ И МАНИПУЛАЦИЈА О СВОМ ОЦУ И О СЕБИ!!

И ДАН ДАНАС!!

ШТА МИ СРБИ ОЧЕKУЈЕМО?

НЕШТО ДОБРО?

НИKАKО!

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА