ШТА ЋЕ БИТИ С ДОМОРОЦИМА?

ШТА ЋЕ БИТИ С ДОМОРОЦИМА?


Будимо реални иако се трудимо да не будемо Срби.

Ми смо резерват.

Ако обратите пажњу на профил "жилет-жице", у ствари нема ничега различитог између омеђивања побуњеног индијанског резервата у Канади и Србије.

Један од проблема је што ми не можемо ни да кажемо.

Типичан пример је "Нова српска политичка мисао" (НСПМ). Декларисани као српски, али склони да, цитирам, "бране више њихове него наше". Шта год то значило.

Због такве "уређивачке политике" један оштроумни коментатор кога сам јако ценио је демонстративно напустио коментарисање на НСПМ.

Некаквом промишљу, сачувао сам један од последњих коментара "Газда Грује", па ви видите да ли се није знало шта ће бити.

понедељак, 22 јун 2009 21:04
Газда Груја 

Весеље. Нема шта.

Гарантујем да су овако исто и Индијанци седели и разговарали:
- "Хеј, Жута Врано, виде ли ти шта нам раде ови "бледолики"?
- "Да, Бели Дабре, ужасни су! Стварно нису нормални!"
- "И ја кажем исто!", сложи се Хроми Бизон. "Не познају никаквог реда ни морала!"
- "Можда би требало нешто да предузмемо против њих? Да их нападнемо једне ноћи и отерамо са наше земље?", упита Луди Коњ.
- "Да ли си ти нормалан, да нападнеш "бледолике"? Ми њима не можемо ништа!", рекоше ова тројица у глас. "Јачи су од нас сто пута! Они имају "винчестерке", а ми лукове и стреле! Погледај шта се десило Сијуксима и Седећем Бику! Ћути и не таласај много, Луди Коњу! Ово ће МУДРЕ ГЛАВЕ да реше!"

И Луди Коњ ућути. Да не буде већи коњ него што јесте.

И Индијанци су данас групица алкохоличара у резерватима.

Додуше, не знам да ли сам уопште причао о Индијанцима...

Коментари

Популарни постови са овог блога

ПЕТ СРПСКИХ ЏЕЛАТА (1): ЗОРАН ЂИНЂИЋ - КВИСЛИНГ ДЕЧИЈЕГ ЛИЦА

ИДИОТИ СУ СНАГА СРБИЈЕ

АНТИ-ТИТОГРАФИЈА (3) ДЕСЕТ НАЈЗНАЧАЈНИЈИХ РЕВОЛУЦИОНАРНИХ СТАРЛЕТА